Monday, 1 February 2016

Uzar mencadangkan MLM Anaedar yang halal dan patuh Fiqh Islam untuk tambah pendapatan.

Entri #114: Uzar mencadangkan MLM Anaedar yang halal dan patuh Fiqh Islam untuk tambah pendapatan.
Teks oleh: Umi Arbee Ali
Foto oleh: Google

Alhamdulillah, sedikit komen daripada fb Uzar sangat membantu.

"Sesiapa yang ingin menyertai Multilevel Marketing sebagai punca pendapatan sampingan atau yang utama, antaranya saya CADANGKAN MLM syarikat Ana Edar Sdn Bhd. Saya bersama Prof. Madya Dr Azman Mohd Noor telah memyemak dan memperbaiki kontrak-kontrak, borang, syarat-syarat, sistem insentif dan bonus. Semakan berkala dari semasa ke semasa juga akan dijalankan.

Malah juga telah menyemak sistem kiraan dan berkomputer untuk pembayaran. Kami sahkan ia sekadar penelitian kami dengan bersungguh lagi fokus, insha Allah ia mematuhi kehendak hukum fiqh Islam dan HALAL disertai oleh orang ramai. Wallahu'alam.

Sebuah lagi MLM yang halal, yang telah saya dan Dato' Dr Zahazan Mohamed serta boleh disertai orang ramai adalah Stormreaders Sdn Bhd.

Tahniah kepada kepimpinan utama syarikat yang begitu peka dan bersungguh dalam memastikan kepatuhan hukum Fiqh Islam dalam bisnes mereka, semoga perniagaan mereka diberkati dan mendapat sokongan semua".


Saya sudah pun 3 tahun sebagai stokis anaedar bangi/kajang. Matlamat menjadi stokis masih sama, masih segar, masih bersemangat.
+ membantu orang ramai tambah pendapatan.
+ membantu orang ramai membudayakan makanan sunnah.
+ membantu orang ramai mengamalkan barangan bumiputra halalan toyyiban.

Kenapa setiap kali menulis memperkenalkan diri dinyatakan Bangi/Kajang? Saya di seksyen 5 Bangi. Laluan keluar masuk melalui jalan reko Kajang. Lokasi sempadan 2 kawasan.

Yang mahu turut serta, jom saya alu-alukan. Tambah pendapatan dengan 2 cara sama ada pengedar atau ejen dropship. Kejayaan bermula dengan langkah yang kecil.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...